Kindergarten Games for Toddler voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Een gratis programma voor Android, door Bibi.Pet - Peuterspellen - Kleuren en vormen.

Wat krijg je als je een leuke en creatieve leerervaring combineert met een boeiend verhaal? Het Bibi.Pet School verhaal!

In deze leuke en educatieve app kunnen kinderen interactie hebben met de omgeving en personages, hun eigen verhalen maken en veel leuke en educatieve feiten leren. Ze kunnen de app gebruiken om een leuk spelletje te spelen op het schoolbord, met de schoolbus te rijden, naar de speeltuin te gaan en nog veel meer leuke en educatieve activiteiten te doen.

Maar dat is nog niet alles! Het Bibi.Pet School verhaal bevat meer dan 120 mini-games voor peuters, waarmee ze de hele dag druk bezig kunnen zijn en kunnen blijven leren!

In dit spel leren kinderen de Bibi.Pet personages en hun schattige huisdieren kennen en kunnen ze ermee communiceren.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

Kindergarten Games for Toddler voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.3

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Kindergarten Games for Toddler

Heeft u geprobeerd Kindergarten Games for Toddler? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.